Wij zijn TOPdesk. We maken al ruim 25 jaar de meest gebruikte service management software in Nederland. Maar wat maakt ons nu echt zo bijzonder? Dat zijn onze mensen! Zij zijn het kloppend hart van de organisatie. Iedereen heeft zijn eigen expertise, maar wel hetzelfde doel: onze klanten helpen aan service excellence. Het liefst doen we dit samen: better together. Niet alleen met onze klanten en klanten van klanten, maar ook als collega’s onder elkaar. Inmiddels werken we met ruim 800 collega’s in elf landen. We zijn groot, maar blijven geloven in onze kernwaarden: werknemers de vrijheid, verantwoordelijkheid en het vertrouwen geven voor het op touw zetten van geweldige dingen.
Mensen van verschillende (opleidings)achtergronden zijn welkom bij TOPdesk. Jouw motivatie, talenten en ambities staan centraal in het proces. In het gesprek kijken we hoe dat het beste matcht met de functie. Hierdoor werken er allerlei mensen met verschillende opleidingsachtergronden bij de afdelingen. Bij ons vind je werktuigbouwkundigen op de HR-afdeling, biochemie op de Support-afdeling of mensen die Geschiedenis hebben gestuurd bij Consultancy. Dat komt omdat we geloven dat vaardigheden aan te leren zijn en je altijd verder kan ontwikkelen.
Hoewel TOPdesk een IT-bedrijf is zoeken we niet alleen maar developers. We hebben ook andere afdelingen zoals marketing, sales, consultancy en support. Hierom zoeken we veel verschillende mensen. Tijdens de selectie kijken we ook niet naar de opleiding die je hebt gedaan, maar naar jou als persoon. We geloven namelijk dat we kennis en vaardigheden altijd kunnen aanleren en dat persoonlijkheid en motivatie daarin een leidende factor zijn.
Hierdoor kunnen we niet vertellen hoe je carrière bij TOPdesk eruit gaat zien. Wanneer je bij TOPdesk werkt, heb jij een Talent Lead waarin je met hem/haar je carrier pad bespreekt en uitstippelt op basis van jouw ambities en interesses. Wil jij bijvoorbeeld van de binnendienst naar buitendienst gaan? Dan spreek je met hen af welke stappen nodig zijn om dat te bereiken. Mocht je zelfs tot de conclusie dat je in een ander vakgebied aan de slag wilt? Dan bieden wij de ruimte om invulling te geven aan die carrier verandering. Het gebeurt dan weleens dat accountmanagers consultants worden of dat Office sales een overstap maakt naar de HR-afdeling.
Zo zijn er veel verschillende voorbeelden over de verschillende carrièremogelijkheden bij TOPdesk. Wil je meer weten? Check hier de pagina over ons DNA: https://careers.topdesk.com/nl/waarom-topdesk/
We hebben hier een mooi overzicht van gemaakt. Deze kun je hier vinden:
https://careers.topdesk.com/nl/sollicitatieprocedure/